.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده چایکاران شمالی به رئيس جمهور
از آنجا كه قيمت زمين‌هاي كشاورزي به خصوص چايكاري مناطق شمالي به لحاظ ريالي ارزش ميلياردي دارد بالطبع روا نيست كه چايكار شب سر گرسته بر بالين گذاشته و نزد خانواده خود شرمنده باشد
نامه سرگشاده چایکاران شمالی به رئيس جمهور

اتحاديه شركت‌هاي تعاوني چايكاري كشور در نامه‌اي به رئيس جمهور خواستار حل معضل چاي و چايكاران با تغيير كاربري اراضي تحت كشت شدند.
به گزارش فارس، در سفر استاني اخير هيأت دولت به استان گيلان، اتحاديه شركت‌هاي تعاوني چايكاري كشور در نامه‌اي به رئيس جمهور خواستار حل معضل چاي و چايكاران و نيز رسيدگي به مشكل برنج و ابريشم در استان گيلان شد.

در نامه‌ چايكاران به احمدي‌نژاد "رئيس جمهور " آمده است؛ هر چند، چند ماه بيشتر از آن تاريخ كه بحث تخصيص بودجه حمايتي به چايكاران را مطرح كرديد چيزي نمي‌گذرد و فرصت حل مشكل‌ها به خصوص مشكل چايكارن هنوز از دست نرفته اما اميدواريم با عنايت حضرتعالي در جهت حمايت از قشر محروم به درخواست به حق چايكاران جامه عمل بپوشانيد.

از آنجا كه قيمت زمين‌هاي كشاورزي به خصوص چايكاري مناطق شمالي به لحاظ ريالي ارزش ميلياردي دارد بالطبع روا نيست كه چايكار شب سر گرسته بر بالين گذاشته و نزد خانواده خود شرمنده باشد و لذا انتظار داريم با عنايت به چالش‌هاي پيش روي اين قشر محروم، حضرتعالي موافقت خود مبني بر تغيير كاربري زمين‌هاي كشت چاي را اعلام و رأي به تغيير كاربري اين زمين‌ها مطابق نظر همه چايكاران مناطق چايخيز بدهيد.

اين نامه مي‌افزايد: چرا كه جبران بدهكاري‌هاي كهنه و تيره بختي‌هاي چايكاران در گرو تغيير رسته و رشته كسب و كار آنها مطابق اصول و مباني اسلام و شرع است، خواهشمنديم اجازه دهيد روستايي نيز براي درمان درد دير علاج خود از اين حق مسلم يك فرد از اجتماع مسلمين استفاده كند.

اطمينان مي‌دهيم با صدور رأي حضرتعالي مبني بر امكان تغيير كاربري زمين‌هاي چايكاري مشكل چاي و چايكاري براي هميشه حل و نگراني‌ها خاتمه يابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 تير 1390
بعد از نابودی چای نوبت نابودی برنج هستش جناب آقای دکتر احمدی نژاد !!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.